Mumie na śniadanie

Witam:)

Dziś Halloween, mało popularne "święto" (bardziej tutaj pasuje wydarzenie) w Polsce. Do tego dnia nie przypisuje większego znaczenia tak jak niektórzy, bo jego historia jest długo i zawiła. Natomiast chciałam wykorzystać ten dzień, aby urozmaicić szarą rzeczywistość. Dlatego dzisiaj zrobiłam mumie z parówek i ciasta francuskiego;p Zainspirowały mnie zdjęcia, które można było znaleźć na różnych stronach internetowych. Również chciałam się tutaj pochwalić jak mi wyszły. Chociaż zdjęcie wyszłoby lepiej, gdybym je zrobiła przed upieczeniem, bo wtedy naprawdę przypominały mumie (następnym razem robię wtedy zdjęcia). Niestety po wyciągnięciu z piekarnika, dużo mniej. Ale mimo wszystko smakowały i przypominały to czym były. Ale nie jest to problem. Chodziło mi dziś o to, aby uśmiech pokazał się na twarzy pewnej Mojej Osoby:)




A czy wy podajecie śniadanie do łóżka?
Całusy;*

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 komentarze:

Prześlij komentarz