Wieszak na klucze

Witam:)
Ostatnio będąc w second handzie znalazłam taką oto wieszak na klucze. Bardzo dobre rozwiązanie aby nie nosić wszystkich kluczy przy sobie. Z takim pęczkiem wygląda się jak woźny ze szkoły;p Poza tym to paradoksalnie ciążą w torbie, a nie wszystkie potrzebuje nosić przy sobie.
Postanowiłam ją odnowić używając farby kredowej by Annie Solan. Wykorzystałam kolor Pure, czysty biały;) Pierwszy raz malowałam taką farbą i jestem zadowolona. Po pierwsze nie trzeba specjalnie przygotowywać przedmiotu(nie trzeba zmatowić papierem ściernym, ważne aby był czysty). Farba nie śmierdzi i bardzo szybko schnie (dlatego trzeba wykonywać zdecydowanie i szybkie ruchy). Trudno się nią ubrudzić, trzeba być specjalnie zdolnym;)




Po skończonym malowaniu pokryłam "szafkę" bezbarwnym woskiem. Dodatkowo aby nadać ciekawszy wygląd, na rogi nałożyłam brązowy wosk. 






Tak się prezentuje moje dzieło;)


Buziaki:*

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 komentarze:

Prześlij komentarz